۳ پاسخ

بخاطر بهار یا کم میشه یا زیاد عادیه ولی ب هفته شد تست بزار

اگه جلوگیری داشتی که نه باردار نیستی ولی محض احتیاط یه بی بی چک بزن

ن عزیز بهاره نگران نباش اگه به خودت مطمعنی. میشی

سوال های مرتبط