سلام مامانا 🖐






کسی طریقه درست کردنه این فرنی رو بلده ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم بجا پودر کاسترر
براش نشتاسته گل بگیر درست کن
چون کاسترر وانیل داره برا بچه خوب نیست من بجا کاسترر نشاسته گل میدم برا بعضی هااا بسازه وزنیش خوبه تپل میکنه

برا بچه خاصیتی نداره

سلام عزیزم. این کاسترد هست. دوقاشق غذاخوری رو توی ۲لیوان شیر یا آب حل میکنی، ۲ قاشق غذاخوری شکر هم میریزی داخلش.میذاری روی گاز با حرارت کم مدام هم میزنی تا آماده بشه. اگه خواستی میتونی زعفران هم بریزی. فقط برای بچه مناسب نیست اگه بجای فرنی میخوای بهش بدی.

دو قاشق غذاخوری بریز داخل شیر سر با شکر مخلوط کن تا گلوله نباشه بزار رو گاز هم بزن غلیظ میشه مثل فرنی

میتونی با شیر هم درست کنی خوشمزه تره دو قاشق کاسترو تو یه لیوان قاطی کن

یه لایه بسکوییت پتی پور بچین
بعد این کاسترو رو با آب وشکر قاطی کن بریز رو بسکوییتا یه لایه هم موز بچین

سوال های مرتبط

مامان سوژین و سوران 🩷🩵 مامان سوژین و سوران 🩷🩵 ۸ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی