۲ پاسخ

قاعدتا اول دو تا جلو، بعد دو تا کناریاش، از پسر من که اینجور بود فقط چپ و راست ها برعکس هم و پایین در اومد

چرا بچه من دندان نیشش تیز شده 😐یه کوچولو اندازه نقطه سفید شده بعد مک میزنه قشنگ حسش میکنم نرماله؟؟؟مگه نباید اول دوتای جلو بیاد

سوال های مرتبط