۴ پاسخ

۱۰۰ سیسی خیلی زیاده ها
دیروز دکتر ب من گفت روزی ۵ الی ۱۰ سیسی بدم ب پسرم ک همونم نخورد ☹️

پسر منم آب جوشیده دوست نداره، من گاهی در حد یه دقیقه میزارم تو یخچال ، آخه آب سرد یکم مزه اش بهتره، گاهی هم باهاش نبات میزنم یکم شیرین بشه ، من روزانه در حد دو تا قاشق بهش آب میدم

باقطره چکان بده منم میدم

صد سیسی زیاد نیس؟مولتی ویتامین نمیدی بهش؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۴ ماهگی