میگی کم شده پس یعنی تموم نشده.منم همینشیررومیدم رفتم دکترگفت که فعلا ادامه بده چون تموم نشده
منم ميدادم قطع كردم سوپرامیل دادم
کم کم قطعش کن یه دفعه نکن اول با ساده قاطی کن بعد کم کم پیمونه ای ار و کم کن تا قطع کنی
منم ای ار میدادم..بردمش دکتر گفت اگ رفلاکسش دیگ خوب شده همون بیومیل ساده بده.شماره دو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.