خوردن قرص آنتی هیستامین برا حساسیت فصلی خوبه یا نه

۲ پاسخ

نئوتادین میگن ایمنه فقط ولی من کلا تحمل میکنم نمیخورم

ب هیچ عنوااااان من از چند تا منبع موثق شنیدم

سوال های مرتبط

مامان ماهد💙🩵 مامان ماهد💙🩵 ۴ ماهگی
مامان یزدان و نی نی مامان یزدان و نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شادونه مامان شادونه هفته بیست‌ویکم بارداری