۵ پاسخ

خب همه آدما زور میزنن چه بزرگ چه کوچیک من شیرخودمو میدم باز زور میزنن

آره زیاااد

زور زدن طبیعیه .بچه من تا۲ماه زور میزد بعدش نه .
ولی برادر زاده م تو۶ماه بود زور میزد قرمز میشد پی پی میکرد بااینکه سفتم نبود

اره خیلی دکترم گفت مشکلی نیست

اره دکتر گفت طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری