اینجا کسی تحت نظر دکتر بهلول هست؟؟؟

۳ پاسخ

اره من

من بودم پیشش بعد پنج سال پارسال پیشش با دارو‌ماه دوم حامله شدم دوقلو هم شد ،شنبه این هفته زایمان کردم

عروس عمم۲تاسقط داشت
رفت پیشش باردارشد الانم زایمان کرده
خیلی راضی بودازش

سوال های مرتبط