۳۰ هفته برو راحت
من ۳۰ هفته رفتم عزیزم
من ۲۳هفته رفتم دوباره میخام ۳۲هفته برم
همون ۲۸ هفته بهترین موقعشه ک اگه وزنش کم بود دیر نشده باشه شروع کنی ب چیزای خوب خوردن تا اونموقع وزن بگیره
ربطی نداره هر هفته ی بازه وزنی داره
منم ۲۷ رفتم ۱ کیلو بود
۲۸ که برید اگر وزن بچه کم باشه با مکمل و تقویت فرصت هست که وزن بچه رو اضافه کنی ولی دیر بشه دیگه وقت نیست
من ۲۷ هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.