۸ پاسخ

۳۰ هفته برو راحت

من ۳۰ هفته رفتم عزیزم

من ۲۳هفته رفتم دوباره میخام ۳۲هفته برم

همون ۲۸ هفته بهترین موقعشه ک اگه وزنش کم بود دیر نشده باشه شروع کنی ب چیزای خوب خوردن تا اونموقع وزن بگیره

ربطی نداره هر هفته ی بازه وزنی داره

منم ۲۷ رفتم ۱ کیلو بود

۲۸ که برید اگر وزن بچه کم باشه با مکمل و تقویت فرصت هست که وزن بچه رو اضافه کنی ولی دیر بشه دیگه وقت نیست

من ۲۷ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری