از من ۵۰۰ شده الان مطبم
والا دکتر من ادم با سابقه هم هست ولی ۲۰۰ بود بعد عید شد ۲۵۰ خدایش اینجوری که شما ها میگین شکر میکنم دکترم ادم با انصافیه 😂🫀🥺
ازه جهشش زیاد بود😂😬🤦🏻♀️
واسه منم320بودالا500شده
منم ۵۰۰ دادم ۳۵۰ بود
بله ۶۰۰ شده اما داشتم نگاه میکردم آرایشگاه شهین جون و مهین جون با کلی فیس و افاده و وقت ندا م و ناز و ادا یه رنگ و مش مو رو ۵۰ میلیون میگیره تازه خاپما کلی هم منتشو میکشن یوقت قهر نکنه وقت نده،اونوقت اون دکتر بدبختی که کلی مغز گذاشته و درس خونده و تخصص گرفته ۱۰۰ تومن میزاره روی ویزیتش همه میگن چخبره،وجدان نداره و فلان
واقعا دلم بحال قشر نخبه و تحصیل کرده مملکت میسوزه😔
بخدا دیشب دخترم بردم متخصص ۷۰۰ تومن ویزیت بود دهنم باز موند
مال من ۷۰۰
اره ۵۵۰ شده بود امروز
بله عزیزم من قبل عیدباسونوگرافی ۸۰۰میدادم ازعیدبه بعد۱۶۰۰میدم
برای من ۳۵۰ بود یهو شد ۶۵۰ اونم با بیمه
از من ۷۰۰ شد
اره خیلی وقته
برا من ۷۵۰ میگرفت
اره واسه منم 600 شده
برا منم ۷۰۰ شده با سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.