خانما دخترم چشمش انحراف داره؟؟

تصویر
۱۶ پاسخ

نه عزیزم درسته چشاش ماشالله چه تپلیه

نه توروخدا بچه به این گوگولی

نه رو بچه الکی عیب نزار چیزیش نیس که

دکتر پسرم اولین باری که نوزاد بود رفته بودم پیشش یه برگه بهمون داد که کل نگرانیای مادر توش بود
یکیش انحراف چشم نوزاد بود
که نوشته بود تا یکسالگی طبیعیه
نگران نباش عزیزم

هیییچ مشکلی نداره😍
ماشاالله بهش❤️

وای گلم سالمه نگران نباش مامانش.از طرف منم ببوسش گل دخترو💋💋

ای جانم ،نه عزیزم هیچ انحرافی نداره.

از رپبرو باید عکس بدی

نه عزیزم نگران نباش 😘
چه دختر نانازی هم هست 😍

عزیزم ببر پیش یه اپتومتریست
نظر اون قطعی هستش

نه نداره بنظرم بچه تا بزرگ بشه درس میشه

ن عزیزم چ انحرافی..قشنگ از روبرو ازش بگیر..مشکلی نداره دخملی😚

نه نداره

بنظر من ندارع خطای دید یا زاویه عکس این حس رو بهتون میده

نه فک نکنم عزیزم ای جونم خدا حفظش کنه عزیزم ماشالله جقدر خوشگله
عزیزم چی میخوره این همه ماشالله تپل منم میخوام دخترم اینجوری بشه

اره انگاری.

سوال های مرتبط