۹ پاسخ

اره اول به یه پهلو میمونه بعد کم کم تلاش میکنه خودشو کج کنه و یهو روبه شکم بیفته.البته همه اینا تو یه مرحله نیستا یکم فاصله داره

از رو شکم بچرخه به کمر

عزیزم چون فکر کردم سوالت بوی نگرانی میده باید ازت بپرسم ک ۱ . بچه ت از این پهلو ب اون پهلو میشه؟ و ۲ . میشینه؟

مگه غلت نمی زنه بچت؟

غلت یعنی وقتی به کمر خوابیده برگرده رو شکم و برعکس

به شکم بندازه خودش و
دمر بشه قشنگ

بچه خودش دمر میشه
بخوابه رو شکم

از کمر بیاد روی شکم

وقتی ب پشت خوابیده خودش بیاد رو شکم

سوال های مرتبط

مامان 🍒بهارگلی 🍒 مامان 🍒بهارگلی 🍒 ۱۷ ماهگی