۴ پاسخ

واسه منم ۳۰ هست. دکتر گفت استراحت کنم

گفت استراحت خاصی نداری
داروهم چیزی نداد

تو ان تی چند بود گلم؟
من ان تی ۳۱ انومالی ۳۰
دکتر بهم گفت هیچ عیبی نداره

۳۰ خوبه مال منم ۳۰ بود

سوال های مرتبط