۳ پاسخ

امروز نان خریدم،
250هزاره عزیزم

شیرها معمولا یه قیمته من الان میخرم البته شماره سه بیومیل 290ازادشه

گیگوز خوبه؟
من گفتم نان بگیرم

سوال های مرتبط