کنسرو لوبیا میتونم بدم به پسرم یک سالشه

۳ پاسخ

کنسرو ندین بهتره

کنسرو همش مواد نگه دارنده داره
خودت درست کن
ولی خب اونم لوبیا خیلی نفخ دارا

مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96

سوال های مرتبط

مامان قندونبات💙🩷 مامان قندونبات💙🩷 ۱۷ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان خورشیدخانوم👼🏻 مامان خورشیدخانوم👼🏻 ۱ سالگی