میگم مامانا چطوری باشیرخشک فرنی بذارم

۲ پاسخ

اول یه قاشق آردبرنج بایه لیوان آب بریز بزارقوام بیاد20دقیقه کافیه بعدبزارازدماکه افتادسی سیسی شیرخشک کم کم بهش اضافه کن به اندازه غلظت ماست بشه

قرص امگا ۳ بهتره

سوال های مرتبط

مامان ♥ قلب مامان ❤ مامان ♥ قلب مامان ❤ ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۲ ماهگی