مامانا شیرخشک نان سهمیه چقد میگیرید؟؟

۶ پاسخ

تا یکسال فکر کنم ۸ تاست آزاد ۳۱۱ با کد ملی ۲۵۰ فکر کنم البته من ۳۰فروردین گرفتما

۸ تا ۲۳۰

آزاد ۳۷۰

۶ تا میدن
شده ۲۸۰

ب ما الان ۷ تا میدن 😒

اونجوری که من می‌دونم زیر یک سال ۸ تا بالای یک سال میشه ۶ تا هر ۶ ماهی دوتا کم میشه

سوال های مرتبط

مامان دل یار 🫀😍 مامان دل یار 🫀😍 ۱۵ ماهگی
مامان بردیا و ارشیا مامان بردیا و ارشیا ۱ سالگی