عزیزم ۳ دست بردار چون نینی استفراغ میکنه کثیف میشه
عزیزم میتونم بپرسم دکترت کیه؟
همین زرند زایمان میکنی؟
ماما به من گفت نیم آستین واستین دار وکلاه وشلوار کافیه برا اول که تنش کنیم
دو دست هم مازاد بردار واسه بعد
خیلی خوشگلن😍
ازسایت خریدی؟
قشنگه 💓
از زیر لباس آستین کوتاه هم بردارتازه بدنیا اومده سردش میشه
منم همچین چیزی میخوام حضوری خریدی؟قیمتش چند بود؟
زیر دکمه استین دار هم باید بگیری عزیزم
جنس هردو لباساهم نخ پنبه اس
همین ی دست میخای برداری؟
چ قشنگه
اره بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.