۵ پاسخ

سالی یکبار باید تست پاپ اسمیر انحام داد

دکترررررر

عفونت داری شیاف بخریا پمادشو با قرص مترونیدارول صریع خوب میشی شرتم‌نپوش

عفونت داری شیاف فیتو واژکس بگیر شبی یکی بزار اب رو اتیشه

دکتر برا همین موقع هاس

سوال های مرتبط