بنظرم ایده نمیخواد چون من یه چیز دیگه تو سرم بود ولی یه چیز دیگه خریدم
هر کسی به حسب توانشه
تو تاپیکا هست برو ببین عزیز
این یه سمت اتاق
من فقط تخت و کمد خریدم اونم نچیدم فقط عکسی که تو کارگاه ازش گرفتم رو دارم😅😅
من اتاق نچیدم چون نداشتم. کمد و تخت هم نخریدم همینطور چیزای دکوری و اسباببازی.
فقط لباس و گهواره، شیشه شیر و ست رختخواب گرفتم براش.
راستش چیزی برای نمایش دادن ندارم.
سیسمونی والا خیلی دوسداشتم اتاق داشته باشم برای بچم بتونم وسایل بخرم ولی الان فقط یدونه گهواره خریدم نه کمد نه چیز بزرگ دیگه ی اتاق شلوغ پلوغ شده برنمیتابمش... بنابراین چیز خوشگلی برای نمایش ندارم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.