۸ پاسخ

اثر نمیکنه

بهتره پاشویه کنی
و اینکه قطره پاراکید بش بده ک تب کنترل شه

مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96

نگران نباش من گذاشتم جوابم گرفتم

نه خوبه منم گزاشتم

ن بابا🫤😂

من قبلا گذاشتم زخم نکرد

نه مگه پیاز اسید داره😅

سوال های مرتبط