ساک حاملگی دفرمه فاقد یلک ساک و فتال پل؟

۳ پاسخ

اگر خیلی اوایل باشه معمولا چون ساک بارداری کوچیکه خوب مشخص نمیشه تو سونو ، واسه بچه اولم ، تو سونوهای اولیه به من گفته بودن ساک دفرمه ، بعد اکی شد

منم سه ماه پیش ساک دفورمه بود و کورتاژ شدم

یعنی حاملگی پوچ فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهشتم بارداری