۹ پاسخ

لاکسی ژل بخر بخور

میتونی ی استکان اب و نبات و خاکشیر بجوشونی بخوری.خیلی ب معدم کمک کرد

هفته های اخر معده تحت فشاره
سرمعده شل میکنه درد میگیره دیگ
میوه و اب و داروهاتو روز مصرف کن
شب سعی کن ب معده ات فشار نیاری
منم اینطوری شدم

من بعد غذا ادامس نعنایی میخورم یکم ارومترم

فک کنم از اول بارداریم شونصد هزار بار به همه گفتم خیار بخور خواهر خیاااار
آدامس نعنایی هم خوبه ولی خیااار

شربت ادی ژل بخور، اب رو اتیشه

فاموتیدین بخور

فاموتیدین

وای یعنی کابوس بارداری تموم شد باورم نمیشه شرب اد ژل

سوال های مرتبط