۱۵ پاسخ

ککه پماد کالامین بزن مدام

تودمنو کک نیش بزنه اینجوری میشم بیقراریش بخاطرخارش بیش ازحده
بچه طفلی
بااب وصابون یاالکل بشور و بعدکالامین بزن خارشش بیوفته

پشه کوره نیش زده عزیزم پیاز پوست بگیر ی تیکه پیاز بمال ب جای نیش زود خوب میشه

این نیش ککه

کک زده بروداروخونه پماد حشره بخر

کرم کالامین حتما بزن یا شربت هیدروکسی زین بده نخاره

کک زده ببره حموم یه لیف با صابون بکش رو جای نیشا خوب می شه نمی خواره لباساشو عوض کن تو لباسشوی با درجه بالا بشور

کک زده
چیزی نیست نگران نباش ، پسر منم قبلاً اینجوری شد ، رفع میشه بعد مدتی

گلم خونتون ویلایی

خونت رطوبت داره؟گوشه های فرشتوبلندکن وزیرشو جاروبکش و زیرمبل و..و کالامین بزن خوب میشه

اگه پمادی نداری یکم بشور بد گلاب بزن براش

الکل یا افترشیو یا اسپره بدن.

کک احتمالأ

شبیه نیش مورچس

با صابون و آب سرد بشور اگه پماد موپیروسین یا هیدروکورتوزن داری بمال شربت سیتریزین بهش بده

سوال های مرتبط