۱۵ پاسخ

والللا سایز صفرم واسش خییلی بزرگ بود.تا دوماه همون صفرا تنش بود

سایز دو یا سه صفر‌اندازه میشه
بستگی به دور شکمش داره
فکر‌میکنم دو صفر انتخاب بهتری باشه

دختر من ۳۹۰۰ بود تا یک ماه صفر تنش میکردم

دو صفر و صفر

ولی الان خوندم دیدم خیلیا میگن سایز صفر رو هم تا یک ماه تنش میکردن😑 گیج شدم بدتر

من سه دست سرهمی سایز 1 خودم خریدم خوشم اومد
حالا نمیدونم دیگ مامانم چند دست میگیره
الان حس میکنم خیلیییی کوچولوعن
خاهرم میگ دیگ اصلا 1 نخر ب درد نمیخوره تو دو هفته کوچیک میشه چون زود قد میکشن از فاق کوتاه میشه
ولی سایز 2 بگیری حداقل اگر بزرگ هم باشع میشه آستین یا پاچه هاشو تا کرد

زیاد سایز کوچیک نگیر.سریع وزن میگیرن اینجور بچه ها..

من ۳۲۰۰ بدنیا اومد ولی شد ۲۷۰۰ و کلی وقت صفر پوشید آخرا دیگه خسته شده بودم از مدلاش ۱ رو تنش کردم

صفر مناسب بالای ۳۲۰۰ سایز یک مناسب

واسه منم انگار همه صورتی سفید شدن😂😂
حس میکنم رنگای دیگ پسرونه میشن

من که سه کیلو بود صفر تنش میکردم

عزیزم اوایل لباس زیاد نیاز میشه من پسر اولم‌سه دست سایز صفر گرفته بودم‌بعد تولدش بازم‌رفتم گرفتم چون زود زود کثیف میشه

قطعا صفر تنش میشه تا چند ماه

منم بچم باوزن ۲۵۰۰ به دنیامیاد شنبه زایمان میکنم ۴ دست خریدم نمیدونم نکنه بازم کمه یاخوبه

مگه طوسی سفید چشه؟

سوال های مرتبط

مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری