من اولش اپتامیل می. دادم
بعد نان دادم اصلا وزن نگرفت
دوباره دارم اپتامیل می دم اینجا هم سخت گیر میاد
سوپرامیل من میدم راضی ام
نان خوبه و راحت تر از بقیه شیر خشک ها پیدا میشه
نان خیلی خوبه من از اول نان دادم ولی چند وقته دختر منو خیلی زیاد یبوست میکنه شیر گاو میدم خوب میشه
نان ازهمه راحت تر پیدامیشه،گیگوزهم تقریبا یه کم سخت پیدامیشه،نان جذبش خیلی خوبه تپل میکنه
نان ممکنه یبوست بیاره
فک کنم گیگوز بهتره
ببلاک هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.