امروز روز سوم تاخیر پریود بتا 477.02 هست دلیلش چیه

۱۱ پاسخ

بارداری عزیزم مبارکه

خوبه دیگه میخوای چند باشه

بهم درخواستی بده

علتش اینه نی نی داری

دلیلش این ک اقات گل کاشته عزیزم مبارک باشه😅😅😅😅

دليلش بارداري😍

زودازمایش دادی منم ازمایش اولم ۶۰۰بوددوروزبعدش که تکرارکردم شد۱۶۰۰

دلیلش اینه بارداری وعددبتاتم عالیه

😂😂😂😂😂دلیلش نفخه

دلیلش بارداریه😁❤️

مبارکه گلم 💐☘️

سوال های مرتبط