منم تنگی نفس دارم هنوز ولی تپش قلبم زیاده برام اکو نوشتن
بدون علائم دیگه طبیعیه ولی اگه علائم دیگه هم داری برو دکتر
منکه از اول بارداری گاهی داشتمو همچنان دارم
دکتر گفت طبیعیه
از علائم این هفته است چون جریان خون میره بالا
اره منم دارم خفه میشم شبا
منم دارم گاهی اوقات
تا حالا ک تا اینجا بارداری رسیدم فهمیدم همه چی طبیعیه تو بارداری 😬😐
منم دارم فشارتو باید چک کنی
منم تپش قلب و تنگی نفس داشتم رفتم اکو قلب انجام دادم گفت قلبت مشکلی نداره خداروشکر
اما نفهمیدم چرا تپش قلب دارم هنوز
ارررره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.