خانوماا تنگی نفس تو هفته من طبیعی

۹ پاسخ

منم تنگی نفس دارم هنوز ولی تپش قلبم زیاده برام اکو نوشتن
بدون علائم دیگه طبیعیه ولی اگه علائم دیگه هم داری برو دکتر

منکه از اول بارداری گاهی داشتمو همچنان دارم
دکتر گفت طبیعیه

از علائم این هفته است چون جریان خون می‌ره بالا

اره منم دارم خفه میشم شبا

منم دارم گاهی اوقات

تا حالا ک تا اینجا بارداری رسیدم فهمیدم همه چی طبیعیه تو بارداری 😬😐

منم دارم فشارتو باید چک کنی

منم تپش قلب و تنگی نفس داشتم رفتم اکو قلب انجام دادم گفت قلبت مشکلی نداره خداروشکر
اما نفهمیدم چرا تپش قلب دارم هنوز

ارررره

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری