اصلابعضی بیمارستان هاقرص فشارمیدن بجای امپول فشار .واسه قیمت تعرفه .امپول خیلی قوی تر من ساعت ۳بستری کردن ساعت ۵ با ۱ونیم ۲سانت دهانه رحم بازشد بودطبیعی ساعت ۵یک دوز زدن ساعت ۸ زایمان کردم کامل راحت
من ک کیسه آبم پاره شد از ۶ صبح تا ۱۰ شب وصل بود دو تا آمپول فشار بهم
آخرم دهانه رحمم باز نشد و سزارین شدم ....
براي من ساعت 6صبح وصل كردن 5عصر پسرم به دنيا امده بارداری دو بوده
برامن با سه سانت دهانه رحم باز با آمپول فشار
تو ۶ ساعت طول کشید اما سر بچع اولم از
۱۱ صب تا ۱۱ شب طول کشید بادرد فراوان
امپول فشارم خیلی زیاد زدن برام
برای من 15 ساعت وصل بود تا پسرم بدنیا اومد دهانه رحمم نیم سانت باز بود فقط اونم با معاینه تحریکی
بستکی به بدن و سن بارداری داره.من زایمان اولم ۴۱ هفته تمام بودم و با دهانه رحم ۴سانت آمپول فشار زدم و تو نیم ساعت زایمان کردم.اما زایمان دوم ۳۷ هفته کامل بودم کیسه آبم پاره شد و با ۴ سانت بستری شدم و آمپول فشار زدن و زایمانم ۲ ساعت طول کشید
برا من ۳ زدن ۱۲ زایمان کردم
از چندسانت به بعد میرنن؟
برا من ساعت ۱۲ وصل کردن و ساعت ۶ زاییدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.