زیر ده
۱۰ به پایین عالیه نیاز به هیچ پیگیری نداره
ولی اگر از ۱۰ بره بالاتر خطرناک میشه
اگر RH خون و ABO داربد باید خیلییی سریع پیگیری کنید
به وزن بچه هم بستگی داره
عموما زیر ۱۰ برای وزن ۳ به بالا اکیه میگن اما با مراقبت که بالا نره دوباره
پنج تا هفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.