۷ پاسخ

عزیزم روغن زیتون هم به شکمش بزن دورافتاده جهت عقربه ساعت ماساژ بده.یکمی هم در مقعدش بزن.شکر سرخ. از عطاری بگیر بهش اندازه یه نخود تو آبجوش حل کن بهش بدهپاهاشو ورزش بده..حتما پی پی میکنه...شیاف گلیسیرین هم خوبه...

عزیزم ببرش دکتر چکاپ

بادوم بزن

وای گناه داره بنظرم حمومش گن تند تند

نصف شیاف گلیسرین بزن سریع بیرون روی پیدا میکنه

نههه .زیتون بزن

ن عزیزم گرمیه سیاه دونه ممکنه اذیت شه روغن زیتون خوبه دخترم عصر بردم دکتر گفت هر روز ۲تا۳سی سی آب جویده سرد شده بده بخوره با روغن زیتون ماساژ بده شکمشو و ورزشش بده گفت شیر خورد کامفورت هم عالیه با قطره چکون چند سی سی تو روز بدی کارمیندازه شکشو

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی