وای آدم اولش میگه کی تموم شده ولی الان میگم چه زود گذشت و ترس زایمان ...
منم هم دلم می خواد بزام زودتر راحت شم هم میترسم که چطوری قراره بگذره الآنم دلدرد میگیره و ول میکنه فقط سمت راست زیر نافم در میکنه نمیدونم بخاطر زایمان هست یانه
منم میخوام بزام 😁
من خیلی وقته نافم درد میکنه نزاییدم😂
۳۸ هفته ای بله احتمالش خیلی زیاده 😍
مگه میخوایی دیگه نزایی...
منممافم درد میکنه امروز انشالله درد زایمان باشه
😂😂😂
نکنه بزای؟ الان ک باید دعا دعا کنی بزای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.