۳ پاسخ

بترس...
ترس خیلی خوبه ...
نمیزاره تو دردسر بیفتی 😂🤦‍♀️ منم میترسم

منم فردا باید بگیرم میترسم مثبت شه😑

آره والا 😥😥😥

سوال های مرتبط

مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۶ ماهگی