خانما درد لگن خطریه??
سی روزه سزارین کردم

۱ پاسخ

من همچنان لگنم درد میکنه بعد از زایمان😪
دکتر ارتوپد رفتم گفت زیاد نشین،سعی کن بچه رو هم دراز کشیده شیر بدی

سوال های مرتبط