۳ پاسخ

نه عزیزم 37 هفته دیگه جنین کامله

نه دیگه از ۳۷ به بعد فکر نکنم زودرس حساب بشه

۳۷دیگه زودرس نیست که گل بچه کامله 😊

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی