۲ پاسخ

وزن و ویتامین دهی نداره من نان میدم خیلی خوبه

وزن دهی نداره سوپرامیل یا تروویتال بگیر خیلی خوبه . البته ۱سالگی به بعد فقط غذا وزن میده

سوال های مرتبط