۲ پاسخ

چندوقتشه که بهش شربت داده؟آخه دخترمن۴ماهشه ۳باربردم آخرش قطره پلارژین دادگفت کوچیکه چیز دیگه نمیشه داد

شربتای نوزادا که معمولا قطره چکانیه اغلب 1 میل یه قطره چکانه
یا اگه سرنگ داری 1 سیسی میشه

سوال های مرتبط