۳ پاسخ

سلام عزیزم خوبی گروهی روبیکا داریم برای خانوما کرمانی و شهرستان هاش یه گروه دورهمی دوستانه اگر دوست داری بیای آیدی بده لینک برات بفرستم گلم❤️

من انجام دادم مردم از دردش ماندگارم نیود

من زدم .اره یکم ولی بعدش حین کار نه
بی حسی ک رفت درد داره یکم مسکن بایدبخوری

سوال های مرتبط

مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی