۴ پاسخ

دردش وحشتناکه

من زدم نه تو لثه هام بیحسی دندون پزشکی تزریق میکنن هیچی نمیفهمم

من ۶,,۷ ساله میزنم خیلی درد داره بعد از اینهمه مدت هنوز دردش طبیعی نشده برام و تا سه روز وحشتناک ورم میکنه بعدش بهتر میشه تا یک هفته فرم نهاییش ظاهر میشه

نههههههههه

سوال های مرتبط

مامان آیکان مامان آیکان ۱ سالگی