خانما کیا بچشون بد غذاس هیچی نمیخوره چیکار می‌کنین ق

۴ پاسخ

دختر من خیلی کم غذا میخوره و بدغذاست هر چی بهش میدممیده بیرون، این چند وقته سر سفره کنار خودمون میذارمش براش بشقاب و قاشق و چنگال و همه چیز جدا میذارم و براش غذا میکشم و دیگه باهاش کار ندارم خودش سر تاپاشو با غذا کثیف میکنه ولی بالاخره چند لقمه میخوره
میبینی یه لقمه از بشقاب باباش برمیداره یه لقمه از بشقاب من یکی از مال خودش
کمی که حواسش پرت شد یکی دو لقمه هم خودم میذارم دهنش

من هیچکار اصرارش نمیکنم زیاد که بدتر نشه هروقت گرسنه بشه میاد میخوره

بچه من
رفلاکس و بدغذا و کم‌وزن

من هیچی والا فقط حرص میخورم

سوال های مرتبط

مامان کیان💙👶 مامان کیان💙👶 ۱۷ ماهگی