پسر منم تولدش ۳۲ بود چهارماهگی ۳۹ونیم گفتن کمه😭😭 رفتارش طبیعیه خداروشکر ولی دکتر امروز رادیوگرافی از جمجمه نوشت تا فردا برم بدم و شنبه نشون بدم دق میکنممم😭😭 شما چهارماهگیش دکتر چیزی نگفت؟؟ البته دختر کمتره واسه شما زیاد مشکلی نیس فکنم
بچته ۷ماه مگه نداره گلم
عزیزم برو رو دفترچه بهداشت رو نمودارش بکش اگ رو نموداره اشکال ندارع
این ژنتیکیه عزیزم بسته به دور سر پدر مادر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.