۱۲ پاسخ

تاریخ ان تی منم ۲۰ اردیبهشت زده ، طبیعی ام نمیدونم دقیق کی قراره بیاد😅

منم ۲۱ اردیبهشت نوبت سز دارم

برای من31اردیبهشت تاریخ زده ولی گفت زودترم دردت گرفت بیا🥺

منم بیستم زایمانمه

من ۲۷ا دیبهشتم🥲🥹

منننن🥹

لباسش چه نازه

بره من یکشنبه مشخص میشه🥹

من٢٢ام تاريخ ان تي🙂

من دقیق ۲۰ اردیبهشتم ولی فردا میرم زایشگاه تلاشما میکنم بستری کننم

من ۲۲ام🥲

من ۷ روز دیگه 🥲۱۷ اردیبهشت

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری