۱۱ پاسخ

من شبی که فرداش زایمان کردم دردداشتم رفتم پیاده روی یکساعتتتت تمام خیلی درددام زیادشد ولی استراحت کردم دوش گرفتم اروم شدم،صبح کیسه ابم سوراخ شد🥲😂

ان شاالله عزیزم منم کمتر ازیه هفته م مونده🥲🥹😍😘 بیاین برای همدیگه دعا کنیم ک بسلامتی فارغ بشیم و نی نی مون بغل بگیریم

ماما به منم گفت به ۳۷ برسی دیگه هفته امن هست و برا زایمان مشکلی نداری

دکتر گف ۳۷هفته؟

منم مثل شما بودم کلی ورزش فلان آخرش کیسه آبم نشتی داد زایمان کردم

😂ماهم همچنان منتظریم زایمان کنیم

هممون میگم به دنیا بیاد راحت شیم ولی نمیفهمیم بعد از به دنیا اومدن تازه شروع میشه

راحت ميشى؟ فعععك نكنم🤣🤣 تازه شروع ماجراست

منم هفت دیگه 37هفته میشم

رابطه داشته باش زیاد بدون جلوگیری ، شیاف گل مغربی بزار داخل واژن و ماساژ پرینه بده ، دمنوش بخور ، پله نوردی کن ، پیاده روی کن

منم همینو میگم دوس دارم زوتر زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری