من شبی که فرداش زایمان کردم دردداشتم رفتم پیاده روی یکساعتتتت تمام خیلی درددام زیادشد ولی استراحت کردم دوش گرفتم اروم شدم،صبح کیسه ابم سوراخ شد🥲😂
ان شاالله عزیزم منم کمتر ازیه هفته م مونده🥲🥹😍😘 بیاین برای همدیگه دعا کنیم ک بسلامتی فارغ بشیم و نی نی مون بغل بگیریم
ماما به منم گفت به ۳۷ برسی دیگه هفته امن هست و برا زایمان مشکلی نداری
دکتر گف ۳۷هفته؟
منم مثل شما بودم کلی ورزش فلان آخرش کیسه آبم نشتی داد زایمان کردم
😂ماهم همچنان منتظریم زایمان کنیم
هممون میگم به دنیا بیاد راحت شیم ولی نمیفهمیم بعد از به دنیا اومدن تازه شروع میشه
راحت ميشى؟ فعععك نكنم🤣🤣 تازه شروع ماجراست
منم هفت دیگه 37هفته میشم
رابطه داشته باش زیاد بدون جلوگیری ، شیاف گل مغربی بزار داخل واژن و ماساژ پرینه بده ، دمنوش بخور ، پله نوردی کن ، پیاده روی کن
منم همینو میگم دوس دارم زوتر زایمان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.