وایییییی معدم خیلی میسوزه 😖😖😖😖شما برای سوزش معده چیکار میکنید؟

تصویر
۱۱ پاسخ

به من گفته فاموتیدین بخور دکتر

فاموتیدین عالیه شبا قبل از خواب

پنتومید۴۰ ناشتا

شربت آدی ژل دوقاشق بعد از غذا

شربت معده لاکسی ژل دو قاشق میخورم ویک لیوان آب سرد بعد شربت عالیه عالی

به من دکترم لانزو داد ناشتا میخورم

شربت معده بخوره

من حس میکنم یه سنگ داخل معدم گیر کرده

منم لانسوپرازول میخوردم تموم شد گفتم حتما خوب شده دو روز نخوردم امشب از شدت اسبد نتونستم بخوابم انگار آتیش گرفته

عرق نعناع عالیه یا فاموتیدین

عه برنامه دیگ شبا نمیبندن

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری