۳ پاسخ

نه عزیزم اینکار اصلا درست نیست ،فقط با ۳۰ و ۶۰ و ۹۰ و … پیمانه هاتو تنظیم کن

دکتر به من گفت یا ۳۰ یا ۶۰اینکه بخوای ۴۰ یا ۵۰ سی سی بریزی نمیتونی میزان دقیق شیرخشک رو تعیین کنی

ن خب ی پیمانه برا سی تا هست،یک سوم پیمانه هم باید بریزی

سوال های مرتبط