همون روز اول سزارین شکم رو فشار میدن فقط؟

۱۳ پاسخ

از من فقط توی اتاق عمل فشار دادن خودم گفتم همینجا فشار بدین که تحمل درد ندارم

منک ندادن

برای من تو ریکاوری فشار دادن

منم فقط تو ریکاوری فشار دادن

تو ریکاوری دادن

برا منو تو ریکاوری فشار دادن اونم یکبار که دردشو نفهمیدم

اره واسه منو تو ریکاوری وقتی بی حس بودم فشار دادن چیزی نفهمیدم

اره عزیزم

خیلیا رو شنیدم که توی ریکاوری فشار داده بودن و متوجه دردش نشده بودن. منم نمیدونم تو بیهوشیم هم فشار دادن یا نه، اما وقتی آوردنم توی بخش، تافرداش 4 دفعه فشار دادن که از درد مُردم و زنده شدم

بله.

من تا فردای سزارینم، 4بار فشار دادن و امان از این فشار دادن ها. خیلی درد داشت😭

اره عزیزم

بله

سوال های مرتبط