همونو بده خوب میشه خب باید دوره ش بگذره قطره پلارژینم عالیه هر ۸ساعت ۱۰قطره
دختر منم اینطوری بود بعد شش روز خوب شد
تو خون دستگاه بخور سرد هم روشن میکردم بالا سرش ولی نمیدونم تاثیرداشت یانه
پسر منم همین بود آزیترومایسین داد خوب شد جز سرفه دوباره سرما خورد بدتر شد بردم دکتر امووکسی کلاو داد با اسپری پافی ها
دختر منم همینجوریه دقیقا
آزیترومایسین خارجی دادم بعدش هم با دستگاه نبولایزر بخور دادم
هنوز سینه اش خلط داره
نمیدونم دوباره ببرمش دکتر یا که خودش خوب میشه
برای خلط گلو آموکسی سیلین ۲۰۰ من میدم برا پسرم
هر ۱۲ساعتی ۲.۵سیسی
اگ سینش خلطیه فقط شریت زیترومکس باید ۴روز بدی فقط خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.