۹ پاسخ

پس من چی بگم با اوضاع خواب رادوین🚶‍♀️😒

واکسن ۴ ماهگی خیلی سخته و طفلی بچه خیلی اذیت میشه

این تب سنج دقیق هست

روز اول حتی اگه درد و‌تب نداشته باشن بیقرارن
دختر منم با اینکه نه تب داشت نه درد ولی خیلی بیقرار بود روز اول

دختر من خیلی تب کرد از دیروز بعدظهر تاصبح

محیطو آروم کن و کمی خنک آخه ممکنه تب داشته باشه داغ نباشه محیط ،استامبنوفن سر تایم چهارساعته بهش بده،اگه نفخ داره شربت نفخ هم بهش بده،قنداقش کن،شیرم بهش بده ، کمپرس آب سرد چند ساعت بعدم گرم براش بزار ارامش میگیره میخابه،البتع روز اول واکسن بچا خیلی بی قرارن آخه خیلی درده واکسن ۴ماهگی

یکم سخته واکسن ۴ ماهگی

الهی دختر منم. واکسن ۴ ماهگی ادیت شد تب کرد 🥲

شاید از درد کم می‌خوابه قنداش کنی شاید بخوابه بیشتر

سوال های مرتبط