۶ پاسخ

من خیلی‌ خیلی از زایمان طبیعی میترسم چیکار کنم از بعد زایمان فکر میکنم دستشویی رفتن اینا سخته یا وقتی ادرار کنی میسوزه درد می‌کنه با موقعی که بخیه میزنن درد می‌کنه نمی‌دونم چیکار کنم بچه ی اولم هم هستش از یه طرف هم فکر میکنم باید خودم تجریش کنم ببینم چجوریه خانما توروخدا یزره روحیه بدین انقد استرس دارم هر دفع ضربان بچم‌ می‌ره بالا یا میاد پایین

من هنوزم گاهی درد زیر شکم دارم

لباس نوزادی داریم  از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷

طبیعی هس حالا من انقباض دداشتم شدید تا رحم جمع شه همینجوریه

عزیزم طبیعیه رحم داره جمع میشه

من سر زایمان اولم دکتر گفت شسوار بگیرم رو بدنم
و اینکا فعالیتمو کم کنم
درسته طبیعی هستی ولی نباید خیلی فعال باشی

سوال های مرتبط