دیگه فک کنم امسال کلیه راستمون باید بفروشیم تا تولد بگیریم برا این جوجه ها با این گرونی 😃🫠🫠
🎂🎁🎂
.
تولد پارسال پسرم
تولد یک سالگی
برای دوسالگیش بادکنک اصلا نمیکنم چون خیلی میترسه از بادکنم 🥲موندم چیکاررر کنم
ما کنار دریا عکس گرفتیم
کیکشم بعدا گذاشتم رو میز جلو خودش
تولد یکسالگیش
فقط همینو دارم اونم عمش گرفته بود
دختر من انقد گریه کرد نتونستم عکس بگیرم
😍😍😍😍😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.